یا هادی النفوس

کنارِ گنبدِ خاکی، سلام میدَهَمت

منم گدای قدیمی، کبوترِ حَرَمت

همان مسافرِ دل خسته یِ سبک توشه

همان که بسته دلش را به بخشش و کرَمَت

همیشه جامعه خواندم، ولی نفهمیدم!

که گفته ای به ولایت، به اوج میبرَمَت

چه بی لیاقتم و ظرفِ روحِ من خالی

نشد تباه و شکسته، دلم برای غمت

قسم به روح هدایت، به شأن جامعه ات

غلامِ حلقه به گوشِ همیشه میشَوَمَت

به نامِ هادیِ تو، شیعه میتپد قلبش

تمام هستیِ شیعه، فدایِ هر قَدَمت

امام خامنه ای و حجاب

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله):

پس کسانی که از حجاب فراری اند، و بهانه کرده اند که ما دوست داریم آنجور بگردیم

و بخاطر دل خودمان میخواهیم و کاری به کسی نداریم و از این دست حرفها، حقیقتأ

بدنبال رفع این حد و حدودی است که اسلام ایجاد کرده.

اسلام نفس امّاره ی آدمی را از این سرکشی مخرب مهار میکند.

حجاب، تنها سلاحی است که از هردو شخص مهاجم ومدافع، حفاظت میکند.

پیغام و پسغام یعنی یــــــــــــاد ما هستی ...



جز رحمت چشمان تو دنیا چه می خواهد؟
چشمه به غیر آب از دریــــــــــا چه می خواهد؟

حالا که موســـــایم شدی راهی نشانم ده
غیر از نجات این قوم از موسی چه می خواهد؟

شاید بپرسی از چـــــه دنبال دمت هستم
دلمرده نوعاً از دم عیــــــــسی چه می خواهد؟

پیغام و پسغام یعنی یــــــــــــاد ما هستی
مجنون جز این پــــــیغام از لیلا چه می خواهد؟

پیراهنی بفرست شاید زنــــــده ماندم من
جز دلخوشی یعقوب نـــــــابینا چه می خواهد؟

چیز مهمی نیست اینکه ما چه می خواهیم
باید ببینیم آن جناب از مـــــــــا چه می خواهد

این انتقام پــــــــــــــــــــهلوی پشت در خانه
غیر از ظهور تو مگر زهــــــــــرا چه می خواهد

امام خامنه ای و ولایت فقیه ...

سي سال از استقرار نظام ولايت فقيه مي گذرد و در اين سالها، نوشته ها و گفته‌هاي زيادي براي تبيين اين نظريه سياسي ارائه شده و هر كسي از منظر خود به اين موضوع پرداخته است. مراجعه به آراي ايشان در مورد حكومت، ولايت فقيه و مردم سالاري ديني كه در ديدارها و مقاطع مختلف بيان شده،مي تواند حائز اهميت باشد. به تعبيري ديگر بيانات ايشان پيرامون اين موضوع را بايد رسمي ترين تفسير و برداشت ولايت فقيه در نظام جمهوري اسلامي تلقي كرد

دانلود فایل صوتی در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

مناجات با حضرت عشق ...

دلم میخوادنظاره ای به سوی این گداکنی

گره توکارم افتاده بایه اشاره واکنی

تویعقوبی وماهمه نسل گنه کارتوایم

بایدبرای بخشش گناه مادعاکنی

به گندمی که زائرت نذرکبوترت کنه

و گندمی نذرمن فقیرروسیاه کنی

به حق اون کاسه های طلائی سقاخونت

این دل سنگ منوبایه نگاه طلاکنی

کاشکی شبیه نغمه قشنگ نقاره خونت

دل منو تو فضای حریم خود رها کنی

تو دنیایی که کوچیکه این همه تو کرم داری

نمی دونم روز جزا با زائرت چه ها کنی

امید ندارم که روزی تو رو ز خود رضا کنم

اما تو میتونی منو با یک نگاه رضا کنی

یا علی و یا نقی (علیهما السلام) ...

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ذِكْرُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ عِبَادَةٌ وَ ذِكْرِي عِبَادَةٌ وَ ذِكْرُ عَلِيٍّ عِبَادَةٌ وَ ذِكْرُ الْأَئِمَّةِ مِنْ وُلْدِهِ عِبَادَةٌ الْخَبَرَ
پيامبر اکرم
فرمود: ياد خدا عبادت است و ياد من عبادت است و ياد علی عبادت است و ياد امامان که از فرزندان او هستند عبادت است.


مستدرك‏ الوسائل/ج5/ص283

یک پیشنهاد عملی !


اکثر ما ها وقتی میخوایم از جامون بلند بشیم و یا قبل از خداحافظی هامون با همدیگه دهانمونو با ذکر یا علی (علیه السلام) معطر میکنیم ...


اگه موافقید از این به بعد ، این یا علی گفتن به یا علی و یا نقی (علیهما السلام) گفتن تبدیل بشه ، تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشه ...



موافقین بسم الله ...

یا علی و یا نقی (علیهما السلام) ...

ای خوش آن روزی که روزی ام شهادت می شود ...

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

 

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

 

شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی!

شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

 

راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه!

راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

 

خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم!

حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم!

 

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور!


دانلود با نوای مجتبی رمضانی

www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=6695&d=1285159138